Toimituskäytäntö

Toimitustavat ja -kulut

TOIMITUS

Tilauksesi toimituskulut näet kassalla. Toimitus on ilmainen yli 50 euron tilauksille, muutoin toimitusmaksu on 5,90 euroa. Tilaus toimitetaan lähimpään vapaaseen Postin noutopisteeseen antamasi osoitteen perusteella. 

LÄHETYS- JA TOIMITUSAIKA
Toimitusaikamme Suomessa on 3-7 arkipäivää lähetyksestä riippuen sijainnistasi.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä. Laajasti poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan erikseen verkkokaupan Ajankohtaista -sivulla. Huomaathan pyhät ja niiden vaikutuksen Postin jakelu- ja aukioloaikoihin.

ONGELMATILANTEET
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti osoitteeseen info@puhdascompany.fi. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio myös kuljetusyhtiölle.

Peruminen, palautukset, reklamaatiot ja hyvitykset

KAUPAN PERUMINEN

Kaupan voi perua veloituksetta 14 päivän sisällä tavaran vastaanottamisesta, mikäli tuotetta ei ole avattu.

 

PALAUTUKSET & HYVITYKSET

Halustaan palauttaa tuote/tilaus pitää tehdä ilmoitus viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti osoitteeseen info@puhdascompany.fi. Palautussähköpostiin tulee lisätä tilausnumero ja palautettavien tuotteiden määrä. Palautuksen jälkeen asiakkaalle hyvitetään ostohinta tilille, jolta tilaus on maksettu. Puhdas Company ei vastaa palautuksesta aiheutuvista kuluista.

Huom! Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Noutamattomia tilauksia, joiden palautuksesta tai reklamoinnista ei etukäteen ole ilmoitettu, emme hyvitä.

Palautettava tuote tulee lähettää osoitteeseen: 

Puhdas company Oy, Heikkilänkatu 5, 62100 Lapua

 

REKLAMOINTI & HYVITYKSET

Mikäli tuote ei vastaa laadultaan tai kunnoltaan uutta, on siitä mahdollista tehdä reklamaatio ja saada uusi tuote tilalle tai rahat takaisin. Reklamaatio tulee tehdä 14 päivän kuluessa tuotteen toimituksesta kirjallisesti osoitteeseen info@puhdascompany.fi. Reklamointia varten tarvitsemme kuitin sekä alkuperäisen tilausnumeron. Reklamaation hyväksynnän jälkeen asiakkaan toiveen mukaan lähetetään joko uusi tuote tilalle tai asiakkaalle hyvitetään ostohinta tilille, jolta tilaus on maksettu.

Huom! Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole reklamaatio. Noutamattomia tilauksia, joiden palautuksesta tai reklamoinnista ei etukäteen ole ilmoitettu, emme hyvitä.

 

Reklamoitava tuote tulee lähettää osoitteeseen: 

Puhdas company Oy, Heikkilänkatu 5, 62100 Lapua

 

Riitatilanteita valvova viranomainen on Kuluttajariitalautakunta.